Өлең, жыр, ақындар

Зәр шығарудың маңызы. Зәр шығару мүшелері. Бүйректің құрылысы. Зәр түзілу. Бүйрек жұмысының  реттелуі.

Мылтықбаева Ақсауле  №103 ЖОМ

Қысқа мерзімді жоспар
Биология  8 «Ә»сынып.
Тақырыбы: Зәр шығарудың маңызы. Зәр шығару мүшелері. Бүйректің құрылысы. Зәр түзілу. Бүйрек жұмысының  реттелуі.
Сабақтың  мақсаты: Зәр шығару жүйесіне жататын мүшелерде зәрдің түзілуін және шығарылуын, зәрдің құрамын, бүйрек жұмысының реттелуін, құрылысын, қызметін таныстыру
Күтілетін нәтиже: Оқушылар зәр шығару жүйесіне жататын мүшелерде зәрдің түзілуін және шығарылуын, құрамын, бүйрек жұмысының реттелуін, құрылысын, қызметін жаңа әдіс-тәсілдерді қолдану барысында танысты.

Сабақтың кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының  іс-әрекеті

Әдіс-тәсілдер

Дерек

көздер

Бағалау

І. Ұйым-дастыру

(3 мин)

Оқушылармен амандасу,ынтымақтастық

атмосферасын қалыптастыру,топқа бөлу,назарларын сабаққа аудару.

-Амандасады,кезекші оқушы жауап береді. Тарқатылған түрлі- түсті стикерлер бойынша төрт топқа бөлінеді

Топқа бөліну

 

Критериалды бағалау.

ІІ.Үй тапсыр-масын сұрау

(10 мин)

Оқушыларға бір сөзбен ғана жауап беретін жорға-сайыс сұрқтар қойады, сұрақтар тарауды қайталау және оқушылардың белсенділігін арттыру мақсатында қорытынды ретінде қойылады.

1.Ассимиляцияның соңғы кездегі екінші атауы

2. Сүйек ұлпасында судың мөлшері қанша

3. Энергияны өлшеу бірлігі

3. Энергетикалық алмасудың екінші аты

4. Артық май ағзада қор ретінде

5. Көмірсулар тағаммен ағзаға кқп түссе,негеайналады?

6. Энергетикалық алмасудың үш кезеңі

Сұрақтарға жауап береді.

Миға шабуыл

Биологя 8 сынып

Бағалау парағына үй тапсырмасы бойынша

спикер оқушы сұрақтардың  қорытынд-ысын қояды.

ІІІ. Жаңа сабақ

(15 мин)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(10 МИН)

1. « Қызығушылығын ояту»

Сергіту сәті  «Жұмбақ»

Ыдырау өнімдерін

 шығаратын мүшелер.

 

Үрме бұршақ тәрізді

Өміріңде маңызды

Атқаратын қызметі

Зәр шығару міндеті

 

Жаңа сабақты топта талқылауға тапсырма береді.

2. « Мағынаны тани білу»

Зәр шығару мүшелерін , бүйректің орналасуын  слайдтан көрсетеді.

Топ бойынша тапсырмаларды бөліп береді.

3. «Ой толғаныс»

Биологиялық диктант.

Оқушылар жұмбақтың шешуін тауып,жаңа сабақтың тақырыбын ашады.

Топта тапсырманы зерттейді.

Оқушылар тақтада зәр шығару жүйесіне  ассоциация құрастырады

Керекті анықтама терминдерді дәптерлеріне жазады. Топпен жұмыс жасайды. а) Бүйректің құрылысы

ә) Зәр түзілу

б) Зәр шығарылу

с) Бүйрек жұмысының реттелуі

Топ бойынша оқығандарын түсіндіреді, топта талдап спикер оқушылар постер қорғайды.

Ой қозғау

 

 

 

 

 

 

 

Диалог

Зерттеушілік әңгіме

Ассоциация  әдісі

Топтық  жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтық жұмысқа белсене араласуы

 

 

 Өзіндік тұжырм жасай білуі

VI. Қоры-тынды, үйге тапсырма

(7мин)

Үйге тапсырма береді,бағалайды.

Қорытындылайды қоштасады.

Бүгінгі сабақ туралы рефлексия жазып береді.Үйге берілген тасырманы күнделіктеріне жазып алады.

 

 

Қорытынды баға бағалау парағына қойылады,

журналға түсіріледі.


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз